FAQ
Hier vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat je vraag er niet tussen of heb je hulp nodig? Mail ons op klantenservice@cantastic.nl!
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met ons via klantenservice@cantastic.nl om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote blauwe knop. Handel de bestelling af via de check out procedure. Wil je toch liever een medewerker spreken? Stuur een mailtje naar klantenservice@cantastic.nl of Whatsapp ons via de hompage!
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit regel je zelf door een mail te sturen naar klantenservice@cantastic.nl. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren.
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Bezorging door PostNL. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met ons via klantenservice@cantastic.nl om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Cantastic en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Er zijn een paar dingen die je kunt doen.
1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. Controleer je mail
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Er is 80% kans dat je je pakketje dan alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact op met ons via de mail klantenservice@cantastic.nl. We zoeken graag samen naar een oplossing.
Als de totale order waarde hoger is als € 79 dan vervallen de verzendkosten van €6,95 doormiddel van een korting. Controleer dit bij de checkout. Daarnaast is het mogelijk om gratis je order af te halen in ons magazijn (neem contact op voor de locatie). Als de order is verwerkt krijg je bericht dat het klaar ligt in ons magazijn. Pickup dagen zijn Maandag van 8-20, Woensdag van 8-17 en Vrijdag van 8-17.
Je hebt een mail gekregen met een Track & Trace code. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met ons via de mail klantenservice@cantastic.nl.
Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, krijg je een bevestigingsmail wanneer je order is gepakt en verzonden. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Dat lossen we natuurlijk voor je op. Stuur een mail naar klantenservice@cantastic.nl binnen 30 dagen, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt. Ondersteun het met foto's in de mail. Na overleg kun je het product retourneren en krijg je een vervangend product of je geld terug.
Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd.v Onderaan je Track & Trace pagina op de website van PostNL zie je de status van je bestelling. Is je pakketje er na 5 dagen nog niet? Neem dan contact op met klantenservice@cantastic.nl.
Heel vervelend! Je kan hiervoor contant opnemen met ons via klantenservice@cantastic.nl. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.
Online betaal je met iDEAL, PayPal, Bancontact, Belfius Direct, KBC, Klarna Achteraf betalen, Apple Pay en Creditcard. De betaling loopt veilig via het betaalplatform van Mollie. Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel. Betalen aan de deur is niet mogelijk.
Controleer of er geld is afgeschreven. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen door contact op te nemen met klantenservice@cantastic.nl. Wij sturen je dan de orderbevestiging.
Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Nee, op onze webshop kun je alleen via Mollie betalen. We accepteren geen contante betalingen aan de deur of bij het postkantoor.
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Ja. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf. Je kan bij Cantastic ook betalen met Klarna achteraf betalen.
Dit hangt van de klacht af. Als het product niet gebrekig of kapot is. En je het alleen wilt ruilen omdat je iets anders had verwacht zijn de retourkosten voor jezelf. De overige kosten van het product en de eerst gemaakte verzendkosten storten we na ontvangst van de geretourneerde producten direct terug. Je product kun je verpakken in de originele verpakking. Verzend je product in een stevige doos die je goed afsluit.
Gebruik het verzendlabel ontvangen in je mail, print deze uit en plak het op de doos. Heb je geen printer? Breng de doos naar een PostNL pakketpunt en betaal voor de verzending. Alle retourzendingen mogen naar Vogelplantsoen 155, 6951HX, Dieren, Nederland. Je kunt ook je producten terug brengen naar ons magazijn.
Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.