Betalen
Online betaal je met iDEAL, PayPal, Bancontact, Belfius Direct, KBC, Klarna Achteraf betalen, Apple Pay en Creditcard. De betaling loopt veilig via het betaalplatform van Mollie. Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel. Betalen aan de deur is niet mogelijk.
Controleer of er geld is afgeschreven. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen door contact op te nemen met klantenservice@cantastic.nl. Wij sturen je dan de orderbevestiging.
Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Nee, op onze webshop kun je alleen via Mollie betalen. We accepteren geen contante betalingen aan de deur of bij het postkantoor.
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Ja. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf. Je kan bij Cantastic ook betalen met Klarna achteraf betalen.
Dit hangt van de klacht af. Als het product niet gebrekig of kapot is. En je het alleen wilt ruilen omdat je iets anders had verwacht zijn de retourkosten voor jezelf. De overige kosten van het product en de eerst gemaakte verzendkosten storten we na ontvangst van de geretourneerde producten direct terug. Je product kun je verpakken in de originele verpakking. Verzend je product in een stevige doos die je goed afsluit.
Gebruik het verzendlabel ontvangen in je mail, print deze uit en plak het op de doos. Heb je geen printer? Breng de doos naar een PostNL pakketpunt en betaal voor de verzending. Alle retourzendingen mogen naar Vogelplantsoen 155, 6951HX, Dieren, Nederland. Je kunt ook je producten terug brengen naar ons magazijn.
Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.