Verzendkosten NL & BE €7,25

Vanaf €79 gratis verzending

Achteraf betalen

Exclusieve producten


Bestelling & verzending

Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling.

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voor ik mijn pakket binnen heb?

Je kan je pakket binnen 3 werkdagen verwachten.

 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met ons via klantenservice@cantastic.nl om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

 

Is mijn product op voorraad?

Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote blauwe knop. Handel de bestelling af via de check out procedure. Wil je toch liever een medewerker spreken? Stuur een mailtje naar klantenservice@cantastic.nl of Whatsapp ons via de hompage!

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit regel je zelf door een mail te sturen naar klantenservice@cantastic.nl. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren.

 

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?

Bezorging door PostNL. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met ons via klantenservice@cantastic.nl om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Cantastic en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.

 

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Er zijn een paar dingen die je kunt doen.

1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. Controleer je mail
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Er is 80% kans dat je je pakketje dan alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact op met ons via de mail klantenservice@cantastic.nl. We zoeken graag samen naar een oplossing.

 
Hoe werkt gratis bezorging?

Als de totale order waarde hoger is als € 79 dan vervallen de verzendkosten van €7,25 doormiddel van een korting. Controleer dit bij de checkout. Daarnaast is het mogelijk om gratis je order af te halen in ons magazijn. Als de order is verwerkt krijg je bericht dat het klaar ligt in ons magazijn. Pickup dagen zijn Maandag van 8-20, Woensdag van 8-17, Donderdag van 8-11 en Vrijdag van 8-17.

 
Wat is de status van mijn bestelling?

Je hebt een mail gekregen met een Track & Trace code. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met ons via de mail klantenservice@cantastic.nl.

 
Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een PostNL-punt?

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, krijg je een bevestigingsmail wanneer je order is gepakt en verzonden. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

 
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Stuur een mail naar klantenservice@cantastic.nl binnen 30 dagen, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt. Ondersteun het met foto's in de mail. Na overleg kun je het product retourneren en krijg je een vervangend product of je geld terug.

 
Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd.v Onderaan je Track & Trace pagina op de website van PostNL zie je de status van je bestelling. Is je pakketje er na 5 dagen nog niet? Neem dan contact op met klantenservice@cantastic.nl.

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn klacht kwijt?

Heel vervelend! Je kan hiervoor contant opnemen met ons via klantenservice@cantastic.nl. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
 
De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via PostNL vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen. Als je vooraf al weet dat je niet thuis bent kun je ook kiezen voor de mogelijkheid om het pakket te bezorgen bij een PostNL punt. Dat bespaard vaak een hoop wachttijd.
 
 

Exclusieve deals & unieke graffiti content direct in je inbox - helemaal gratis

Geen spam - 1 mail per maand. Je kunt je altijd weer afmelden.